Sökning: onr:16572519 >
A language as socia...
-
Coffin, Caroline,1958-(författare)
A language as social semiotic-based approach to teaching and learning in higher education / Caroline Coffin and Jim Donohue.
Förlag, utgivningsår, omfång ...
-
Publicerad:Chichester, West Sussex :Publicerad:John Wiley & Sons,Publicerad:2014
-
308 s.
Nummerbeteckningar
-
LIBRIS-ID:16572519
-
ISBN:9781118923825
Kompletterande språkuppgifter
Klassifikation
Serie
-
Language learning. Monograph series.
Ämnesord och genrebeteckningar
Biuppslag (personer, institutioner, konferenser, titlar ...)
Seriebiuppslag
-
Language learningMonograph series.
Länkade data-URI:er (test)
- https://id.kb.se/term/sao/Spr%C3%A5kundervisning (Språkundervisning sao)
- https://id.kb.se/term/sao/H%C3%B6gskoleutbildning (Högskoleutbildning sao)
Hjälp
Inga andra utgåvor av "A language as social semiotic-based approach to teaching and learning in higher education" hittades
Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.
Copyright © LIBRIS - Nationella bibliotekssystem