-
Forsman, Sari,1969-(författare)
Elintarvikealan maaseutuyritysten keskeiset markkinointikanavat / Sari Forsman ja Johanna Aro. Elämystyylit elintarvikkeiden kuluttajasegmentoinnissa / Terri Kupiainen
Förlag, utgivningsår, omfång ...
-
[Helsinki] :Maatalouden taloudellinen tutkimuslaitos,1998 ;([Vammala] :Vammalan kirjap.)
-
137 s. :ill. ;25 cm
Nummerbeteckningar
-
LIBRIS-ID:7912995
-
ISBN:951-687-016-3 (hft.)
Kompletterande språkuppgifter
-
Språk:finska
-
Sammanfattning på:engelska
Klassifikation
Serie
-
Tutkimuksia / Maatalouden taloudellinen tutkimuslaitos,1239-8799 ;226
Anmärkningar
-
Abstract : Main marketing channels of rural firms in food sector. Abstract : Consumer aesthetic style in segmentation of food products
Ämnesord och genrebeteckningar
Biuppslag (personer, institutioner, konferenser, titlar ...)
-
Aro, Johanna,1973-(författare)
-
Kupiainen, Terri.Elämystyylit elintarvikkeiden kuluttajasegmentoinnissa(författare)
-
Elämystyylit elintarvikkeiden kuluttajasegmentoinnissa
-
Elämystyylit elintarvikkeiden kuluttajsegmentoinnissa
Inställningar
Hjälp
Uppgift om bibliotek saknas i LIBRIS
Kontakta ditt bibliotek, eller sök utanför LIBRIS. Se högermenyn.