Startsida
Hjälp
Sök i LIBRIS databas

     

 

Sökning: onr:7912995 > Elintarvikealan maa...

Elintarvikealan maaseutuyritysten keskeiset markkinointikanavat / Sari Forsman ja Johanna Aro. Elämystyylit elintarvikkeiden kuluttajasegmentoinnissa / Terri Kupiainen

Forsman, Sari, 1969- (författare)
Aro, Johanna, 1973- (författare)

Verk som ingår i eller hör samman med denna titel

  • Kupiainen, Terri. : Elämystyylit elintarvikkeiden kuluttajasegmentoinnissa
ISBN 951-687-016-3 (hft)
[Helsinki] : Maatalouden taloudellinen tutkimuslaitos, 1998
Finska 137 s.
Serie: Tutkimuksia / Maatalouden taloudellinen tutkimuslaitos, 1239-8799 ; 226
  • Bok
Innehållsförteckning Ämnesord
Stäng  
  • Abstract : Main marketing channels of rural firms in food sector. Abstract : Consumer aesthetic style in segmentation of food products. 

Ämnesord

elintarvikeala  -- yrittäjät -- maaseutu
yritystoiminta  -- elintarvikeala -- maaseutu
maaseutu  -- pienyritykset -- elintarvikeala
markkinointi  -- yritykset -- maaseutu
markkinointi  -- elintarvikeala -- maaseutu
maataloustuotteet  -- markkinointi
pienyritykset  -- elintarvikeala -- markkinointi
elintarvikkeet  -- kulutus

Klassifikation

663/664 (UDK)
658.8 (UDK)
631 (UDK)
663/664 (UDK)
658.8 (UDK)
631 (UDK)
Hjälp

Inga andra utgåvor av "Elämystyylit elintarvikkeiden kuluttajasegmentoinnissa" hittades

Inga andra utgåvor av "Elintarvikealan maaseutuyritysten keskeiset markkinointikanavat" hittades

Sök utanför LIBRIS

Hjälp
Om LIBRIS
Sekretess
Hjälp
Fel i posten?
Kontakt
Teknik och format
Sök utifrån
Sökrutor
Plug-ins
Bookmarklet
Anpassa
Textstorlek
Kontrast
Vyer
LIBRIS söktjänster
SwePub
Uppsök

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

Copyright © LIBRIS - Nationella bibliotekssystem

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy