Startsida
Hjälp
Sök i LIBRIS databas

     

 

Sökning: onr:7827774 > Kokeilemalla laatua...

Kokeilemalla laatua opettamiseen : kokemuksia pedagogisista vaihtoehdoista korkeakoulutuksessa = Enhancing quality of teaching by experimenting : experiences from pedagogical alternatives in higher education /Pentti Hakkarainen & Leena Lestinen (toim.)

  • BokFinska1995

Förlag, utgivningsår, omfång ...

  • Jyväskylä :Kasvatustieteiden tutkimuslaitos,1995
  • V, 184, [2] s. :ill. ;25 cm

Nummerbeteckningar

  • LIBRIS-ID:7827774
  • ISBN:951-34-0455-2 (hft.) ;95 FIM

Kompletterande språkuppgifter

  • Språk:finska
  • Sammanfattning på:engelska

Klassifikation

Varianttitlar

  • Enhancing quality of teaching by experimenting.

Anmärkningar

  • Abstract

Ämnesord och genrebeteckningar

Biuppslag (personer, institutioner, konferenser, titlar ...)

  • Hakkarainen, Pentti,1944- (medarbetare)
  • Lestinen, Leena,1953- (medarbetare)
Inställningar Hjälp

Uppgift om bibliotek saknas i LIBRIS

Kontakta ditt bibliotek, eller sök utanför LIBRIS. Se högermenyn.

Sök vidare

Hjälp
Fler titlar av
Hakkarainen, Pentti, ...
Lestinen, Leena, 195 ...
Fler titlar om
korkeakouluopetus
korkeakouluopetus
och laatu
korkea-asteen koulutus
korkea-asteen koulut ...
och laatu
yliopistot
yliopistot
och opetus
och laatu
tietokoneavusteinen opetus
tietokoneavusteinen ...
och korkeakoulut
tietokoneavusteinen opetus
tietokoneavusteinen ...
och yliopistot
korkeakouluopetus
korkeakouluopetus
och kehittäminen
visa fler...
korkeakouluopiskelu
korkeakoulupedagogii ...
visa färre...

Sök utanför LIBRIS

Hjälp
Om LIBRIS
Sekretess
Hjälp
Fel i posten?
Kontakt
Teknik och format
Sök utifrån
Sökrutor
Plug-ins
Bookmarklet
Anpassa
Textstorlek
Kontrast
Vyer
LIBRIS söktjänster
SwePub
Uppsök

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

Copyright © LIBRIS - Nationella bibliotekssystem

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy